måndag, februari 25, 2008

Unique selling proposition

Återigen kommer jag att ha problem med att somna i en rimlig tid på måndagskvällen. Att dansa till 21 och sedan järnchocka sig själv med pasta och spenatsås är ju kanske inte vad man brukar kalla sömnmedel. Å andra sidan ska jag nu läsa igenom förslaget till remissvar på SOU 2007:81 Resurser för kvalitet vilket förmodligen kräver sin järnchock för att kunna göras på ett bra sätt.

Dagen har annars innehållit en hel del organisering. Jag har bland annat granskat ett antal kartor över Bryssel för att hitta den bästa för att ge till styrelsen när vi har möte där om en månad. Som tur var kunde Jonas, som jobbar på Europaparlamentet, hjälpa mig med att skriva en korrekt färdbeskrivning till hotellet. Borttappade styrelseledamöter är en dålig ídé. När jag satt och fixade ihop allt det här påminde jag mig själv om att jag ska lägga till "erfaren researrangör" på CV:n... Det kanske blir min USP* - vem vet?!

Inga kommentarer: