onsdag, februari 06, 2008

Men. Vad är egentligen det här? Helt plötsligt har jag en smygande förkyld känsla. Det är bara att ignorera. Har så många saker att glädjas över, som att det rasslade till och blev klart med rundturen på parlamentet i Bryssel i mars, trots att vi är en grupp på 13 och inte på 20.

Dessutom har jag nu ett par fantastiska skor i min ägo:


Imorgon, innan jag reser till Hannover/Celle, ska jag ägna mig åt en del administrativa saker, sånt som de senaste dagarnas mötesintensiva tillvaro försvårat. En god egenskap jag har är att jag i 99 fall av 100 gör saker i god tid, och har bra framförhållning (jag och Klara kan ibland vara i så god tid att vi har planerat saker så tidigt att när det väl är dags har vi glömt bort detaljerna och måste ha ett nytt möte) så inför styrelsemötetsutskicket imorgon så ligger allting utskrivet och klart och ska bara packas ihop. Det betyder att jag kan börja nästa goda-framförhållnings-sak och fylla på schemat inför Brysselmötet.

För övrigt. En intressant iaktagelse att göra genom att skumma igenom min kalender är att jag de närmaste två månaderna ska till 6 olika länder. Det är lite av rekord även för mig. *

*Tyskland, Lettland, Polen, Belgien, Finland och England

2 kommentarer:

lisa sa...

Wow! Sjyssta pjux!

Ta hand om dig!
/L

Eva Cooper sa...

Tack så mycket! Ja, jag blir typ en kilometer lång, men så blir även mina ben... :)