fredag, februari 01, 2008

Inrutat

Jag har just nu tre kalendrar igång. Inte helt optimalt. Jag har inte greppat synkandet mellan mobilen och mailkalendern, men jag gillar också överblicken av en analog kalender. Nå väl, fick ägna en stund åt att skriva in februaris aktiviteter i outlooks kalender nu. Nästa vecka ska jag ha möten/luncher med bl a Fredrik Andersson, Sara Sjöman, Anders Flodström, Anna König-Jerlmyr (återigen hände det där som man knappt tror händer längre, vi diskuterade lunch och min lucka fanns på onsdag- och det funkade!) och Christoffer Järkeborn . Dessutom är det en hel del föredrag som behöver föreberedas, för att inte glömma bort alla handlingar som ska skickas ut.

Utöver det ska jag fortsätta med det träningsprogram som träningscoachen lagt upp. Det avslutas med 90 situps på en pilatesboll. Helt tokigt. Och så ska jag förstås åka till Celle på torsdags kvällen.

Men nu, strax avresa till en ledig helg i Hälsingland!

Inga kommentarer: