tisdag, februari 12, 2008

Globaliseringsdialogen

Ikväll var det dags för Globaliseringsdialogen igen, denna gång med tema kulturpolitik, ett ämne som förstås ligger mig mycket varmt om hjärtat. Intressanta diskussioner- grymt bra moderator som faktiskt sa till publiken när någon gjorde det klassiska "jag vill bara göra en lång reflektion" att "nähä, nä det var ingen fråga där heller!"Träffade bland annat Hanna och Omar från LSU och Daniel från SSCO.
Nu ska jag äta popcorn och förbereda mig så långt det går inför morgondagens presentation av kårobligatorieutredningen. Samt svara på alla mail som trillat in under dagen. En dag där jag från 8.30 till 20.30 varit i olika möten och på seminarier genererar en del obesvarat. Men det har varit en givande dag, något annat kan jag inte säga.


Inga kommentarer: