söndag, februari 03, 2008

Så kombinerar du jobb och träning

Ja, som den uppmärksamme läsaren har märkt så har jag ju börjat träna. Till skillnad från vad många säger att man ska ha så har jag inget speciellt mål (typ minus 30 kg till beach 08) utan mer någon slags må bra och känna mig starkare-vision. Och än så länge är det bra, jag tycker att det är kul och jag kommer iväg tre gånger i veckan vilket är kanonbra jämfört med noll gånger i veckan. Och framförallt så tror jag på mig själv.

Tidigare i veckan hade jag en dejt, där jag tror mig nästan ha övertygat personen i frågan om vad bra det vore för honom att börja träna. Jag hittade precis en lista på Shortcut om hur man får tid, och kombinerar ett stressigt liv med träning. Så, till den killen och till alla andra--> LÄS

Själv anser jag att det räcker långt med 4. Boka in dina träningspass i almanackan precis som du bokar in dina möten. Då vet du precis när du ska träna och rubbar inte tiderna (om inte något jätteviktigt dyker upp).

Inga kommentarer: