tisdag, februari 26, 2008

Jag blev något överraskad av detta meddelande när jag skulle betala ett hotellrum i Helsingfors:The transaction will be made in Russian Rubles at the exchange rate of the Central Bank of Russian Federation for the date of transaction. Jag var tvungen att läsa om det flera gånger. Jukka menar att han vanligtvis betalar i euro, men jag undrar jag.

I övrigt bestämmer jag mig för att tankens kraft är starkast.
Eller så är det bara idiotiskt det jag håller på med. Ja, cystan som inte opererades bort för en månad sedan är tillbaka. Och jag är så j-a irriterad över det att jag inte vet vad jag ska ta mig till. Jag har ont men noll lust att ta tag i en ny operation. Men jag ringde till sjukhuset... och hamnade fel och fick ingen förståelse vilket gör mig ännu mer anti.
Men om jag bestämmer mig för att jag är frisk så är jag det.

Det funkar ju så med allt annat.

Inga kommentarer: