torsdag, februari 28, 2008

För att vara ledig har jag klivit upp riktigt tidigt två dagar i rad nu. I dag träffade jag Omid, PT/coach på World Class, kl 8.30 och uppdaterade mitt träningsprogram. På vägen dit benämnde en finsk turist mig för "really good looking"- nyvaken och iklädd träningskläder var det nästan skrattretande. Men man kan se det som en variant av raggning på gymmet.
När jag kom hem vid tiotiden sträckte sig den lediga dagen sig som en evighet framför mig. Klockan 17 ska jag har telefonmöte och 19 middag med Annie. Men vad skulle jag göra fram till dess? Jag testade ju det lyxiga hemmafrulivet igår, det kändes gjort. Som på beställning ringde Stina som mindes att jag var ledig. Hon var vid Odenplan så jag gick dit, lunchade och hittade sedan precis de tre saker jag saknade i min garderob på Lindex. Trots att jag bor 5 min från Odenplan har jag aldrig varit speciellt mycket i butikerna där, och därför missat det fantastiska provrummet:

Bild från Blondinbella

Nya solglasögon

Scarves, och en underbar klänning

Inga kommentarer: