fredag, februari 22, 2008

I morse fick jag ett erbjudande jag faktiskt inte kunde tacka nej till. Riktigt spännande! Fortsättning följer kring det hela.

Har suttit och filat på morgondagens påverkansföreläsning. Jag gillar känslan av att komma på nya idéer och nya sätt att säga saker på. Jag är ju ganska ofta ute i förbunden och pratar just om påverkansarbete och även om det är nytt för åhörarna blir det riktigt tråkigt för mig att säga samma sak om och om igen. Nej, då är det dags att inspireras av allt möjligt, TV, radio, musik, litteratur och lyssna på andra personer och anpassa det till det egna budskapet. Vips blir det tokigt roligt och kanske också skapar nya frågor.

Dagens låt att bli pepp av: M.I.A Paper planes
(..och självklart rekommenderas även The Clash Straight to hell)

Inga kommentarer: