lördag, februari 23, 2008

Lördag

Har hunnit med mycket idag, tränade i ottan och var sen och träffade Agrifacks studentråds styrelse och pratade påverkansarbete. Då lunchen blev lite sen hade jag 35 minuter istället för en timme. Ni förstår själva att det blev någon slags expressvariant. Men jag hoppas att det funkade som en intro till helgens fortsatta arbete för dem.

Hade sedan en kvart för att ta mig till Östermalmstorg och Juseks kansli. Gick ner i tunnelbanan och blev då förbisprungen av några poliser. Kom ner till biljetthallen där det var full kalabalik, massa poliser och ett antal mäkta uppretade män som sprattlade runt. Uppretade män som sprattlar runt gör mig nervös så jag vände snabbt på klacken och rusade till centralen istället. Lyckades ta mig till Jusek endast några minuter sen, och berättade om Saco och Saco Studentråd samt lite aktuella utredningar.

Sedan hem där jag har ägnat mig åt den mycket spännade uppgiften "organisering av garderoben". Det behövdes, tro mig.

Och nu kommer kvällen ägnas åt melodifestivalen- äntligen!

PS Maria har kommit in med grymma förslag till tävlingen. Så om ni vill vinna så får ni kämpa på!DS

Inga kommentarer: