måndag, oktober 01, 2007

Some free time

Idag är jag ledig. Då får man passa på att göra de där sakerna som man inte hunnit på ett tag- promenera i Hagaparken, lämna in saker till kemtvätt, gå till skomakaren, luncha med Carin och ikväll ska jag träffa min X-kombo Sara.

Den här veckan kommer annars innefatta en hel del möten, ska träffa SERO, LR Stud, Uppsala och Stockholms studentkårer, gå på frukostmingel på Processrum, hålla föreläsning om praktik och jobba vidare med alla grejer till kongressen. Egentligen skulle jag vilka påstå att jag inte har tid att vara ledig idag. Men så får man inte tänka hela tiden. Det är viktigt med regelbunden rekreation, kan inte bara leva på att jag och Mikaela ska få in en sparesa efter kongressen...

Och just det.
Till helgen ska jag åka till Hälsingland och krama mina älskade syskonbarn!

Inga kommentarer: