söndag, oktober 21, 2007

En superhelg!

En enormt givande helg med ett styrelsemöte fyllt av motionssvarande och diskussioner kring detta. Alla var väldigt peppade och engagerade vilket var superkul! Efter en trevlig middag gick jag, Mikaela, Hanieh, Oskar och Henrik till Johan och Magnus födelsedagspartaj som var en ren orgie i "alla var där"-känsla. I present av oss fick de en varsin ryggsäck med en vinflaska och en SNYGG SMART FACKPAMP-tshirt i. Fantastiskt skojig tillställning som efterföljdes av en rolig sväng på dansanta lokaler med Mikaela, Frank och Fredrick. Som sig bör avrundades kvällen på ett hamburgerhak.

Trodde inte mina öron när väckarklockan ringde och det redan var dags att gå upp. Men det var det, och motionssvarsverkstan idag gick trots detta strålande. Efter en produktiv dag gick jag till SFF Stud och berättade om Saco Studentråd och pratade utbildningspolitik.

Imorgon bitti åker jag till Lissabon, med mellanlandning i Frankfurt. Jag har fortfarande inte fått något schema över tisdagen vilket får mig att känna mig lite stressad, i många fall är jag ett kontrollfreak av rang. Detta är ett sånt fall.

Inga kommentarer: