måndag, oktober 01, 2007

Addicted to shoes

Nilson Group har startat en skogalleria på Drottninggatan som jag idag besökte. Det gjorde lite ont i hjärtat av att min gamla arbetsplats nu var helt oigenkännlig, men annars kändes det bra. Jag köpte ett par "smygrockiga, men ändå lätt lyxiga"-pumps som kommer göra sig väldigt bra till det mesta. Sedan att jag allt som oftast är lite för bekväm för att orka ha på mig högklackat är en helt annan historia. På Sacos jubileumsfest nästa vecka är det ju t e x ett måste. Om man låter sy upp en cocktailklänning för ändamålet så ska man också ha snygga skor. Så enkelt är det.

När jag stod och väntade på Sara på stan idag träffade jag på de underbara styrelseledamöterna Maryam och Monireh. Energin hos dem är överväldigande, på ett bra sätt. Saco Studentråds styrelse består verkligen av en hop bra människor.

Inga kommentarer: