tisdag, oktober 30, 2007

Entreprenörer och lederhosen


Fick för någon vecka sedan ett exemplar av boken Tidernas entreprenörer, skriven av Anders Johnson, en bok som kom ut i våras tror jag men som jag fortfarande inte haft tid att läsa. Ikväll efter att söta Carin varit här och lagat middag åt mig är det dock äntligen dags.
Skrattade högt då jag läste Cecilia B Johnsons blogg på Expressen:

Dock växer sig en liten oro inom mig allt större: Lack-kepsar och skinnvästar - hur ska detta sluta? I någon obskyr BDSM-klubb? Eller. I en österrikisk bierstube? Iklädd lederhosen?

Med tanke på min väska för stunden och den rätt nyinköpa kjolen..



Lederhosen nästa alltså? Nej, jag vet inte riktigt. Dock såg jag för nyligen ett par sådana i ett modereportage. De var märkta med "för den vågade". Av förklarliga skäl.

Inga kommentarer: