fredag, oktober 19, 2007

Går inte tiden FRUKTANSVÄRT snabbt helt plötsligt? eller dagen då jag fick heta Gunnar.

Hur många gånger per dag undrar man inte var det där papperslösa samhället tog vägen? Ja, inte syns det på kontoret i alla fall, framförallt inte dagar som denna inför en helg med styrelsemöte, föredrag och därefter resa till Lissabon då jag ska ha med mig en rapport från Svenskt Näringsliv och förberedelser inför seminariet på onsdag. Mer utav något slags vadande i papper. Jag ser fram emot helgens möte, det är alltid sjukt jobbigt men kul inför kongresser, diskutera proppar fram och tillbaka, och se vilka motioner som kommit in. Det är nu mindre än 8 timmar kvar till motionsstopp....
I morgon kväll ska vi på kalas också, och det är ju ALLTID en rolig aktivitet.

Idag byts telefonsystemet på Saco ut. När jag kom in på mitt kontor och tittade på den nya telefonen stod det "Gunnar W" i fönstret. Återigen hade man blandat ihop Wetterberg och Westerberg. Tänk vad mycket föredrag jag hade blivit inbjuden till om jag inte sagt till! Dock är väl mina Arvid Horn-kunskaper en smula begränsade så arrangörer skulle kanske ana oråd. Men man kan ju alltid lära sig!

Jag och Mikaela var till Systembolaget. Jag skulle inte handla något och hade följaktligen ingen plånbok med mig. Och som jag även kommenterade i det förra inlägget- jag är trots allt 26 år och borde kunna vara på ett Systembolag utan id-kort. Men icke. Eftersom jag var sällskap till Mikaela och det då ansågs som samköp fick jag springa för att hämta id-kortet på kansliet. Haha! Det är jättebra att de är hårda på systemet, men det är roligt när man råkar ut för det själv.

Nu ska jag återigen försöka få tag på min älsklingstjej som fyller 6 år idag.

Inga kommentarer: