måndag, oktober 29, 2007

Sjuk


Snuvan urartade i en sjujädrans klassisk förkylning med alla obligatoriska komponenter. Att acceptera att man måste stanna hemma är svårt, och självklart går det inte heller att bara ligga upp o ner och vila upp sig. Typ förberedelser inför onsdagens paneldebatt på Kulturhuset gör sig inte själv, och det är jag själv som får det svårast om jag inte gör det med laptopen i knäet idag. Men lite extra tid att läsa DN fick jag,och då hittade jag tips om att Cosmonova kör dinosauriefilm nu på höstlovet. Jag behöver inte ens ett barn-alibi för att erkänna att jag verkligen ska försöka pussla ihop mitt schema så att jag kan åka till Naturhistoriska. Hurra vad kul! Någon som vill med och titta på spännande dinosaurier?

2 kommentarer:

lisa sa...

Den här gången får du tyvärr klara dig utan mig! Cosmonova gör mig åksjuk och animerade dinusarier är kanske bland det värsta jag kan titta på. Får utslag av dokumentärer där de ska låtsas att det är autentiskt och så återvunna jurassicparkmodeller kombinerat med taffiliga animationer...
Huga!
=)

Eva Cooper sa...

Det är min inre naturkunskapsnörd som gillar det. Den lilla nörden får inte mycket stimulans här i livet :)