måndag, oktober 29, 2007

Ginger spice

Ingefära ska ju vara bra för att bota förkylning. Så min gigantiska rosa kopp som jag fick i 12 årspresent (eller liknande, jag är faktiskt inte precis så säker som det verkar) är nu fylld med ingefära och citronthe. Genom att ta till alla knep man bara kan tänka sig planerar jag att vara mer fit for fight imorgon.

Veckan, med eller utan feber, innebär bland annat lunchmöte med Magnus Aronsson, lunch med Josefine som tidigare jobbade på Politikerbloggen, seminariet om Ungas senare etablering på arbetsmarknaden (seminarieomgång 2 i schemat) och så ska jag hålla i ett seminarium om påverkansarbete för Jusek studerandesektion. I helgen har vi som jag tidigare skrivit om styrelsemöte i Gävle där vi ska spika alla propositioner och motioner inför kongressen. I samband med det ska jag passa på att åka upp till Söderhamn och äta middag med mina nära och kära på söndag kväll.

Ja, ni vet att det aldrig passar att vara sjuk?
Den här veckan passar det VERKLIGEN inte att vara sjuk.
Sesånu. Tänka positiva tankar. Tänka sig frisk. Dricka sig frisk med ingefärathe.

Inga kommentarer: