söndag, oktober 07, 2007

"Det ska inte bara löna sig att arbeta, det ska löna sig att studera också"

Juseks VD Louise Adelborg och Anna König Jerlmyr gör gemensam sak i Aftonbladet i dag på ett strålande sätt .Uppföljning av studenter efter examen- ja tack!

Har en rätt hysterisk vecka framför mig. I morgon är det fortfarande ledigt dock vilket är bra. Jag, mamma och Julia ska åka till Gävle i några timmar. Sedan beger jag mig hemåt, förbereder mig inför jubileumsboksseminariet och går på Sicko med Maria.
På tisdag är det jobb inför kongressen, lunch med Elin från SFS, Saco-styrelsemöte samt Globaliseringsdialogen på Rosenbad på kvällen. På onsdag jubileumsboksseminariet, ordförandekonferens för "Stor-Saco" samt det stora kalaset med drygt 700 gäster på kvällen. Detta följs av en torsdag, med en eventuell trötthet på morgonen, då alla styrelsehandlingar ska sammanställas och skickas ut, vilket innebär att propparna helst ska vara färdiga också. Jag försöker att ta varenda lediga stund just nu för att jobba med dem. På fredag är det dags att förbereda inför kommande seminarier och paneldebatter. Det är mycket nu, men det är mycket som är kul.

Inga kommentarer: