söndag, november 11, 2007

Veckoplanering och fars dag

För att ha haft en ledig helg har jag verkligen jobbat ovanligt mycket. Idag har jag och Mikaela suttit med den nya hemsidan och försökt fått ur oss en massa kreativa formuleringar alternativt högstämda saker, beroende på användningsområdet.
Dags för en ny vecka. Som ett litet urval kan jag berätta att jag imorgon ska träffa Stockholms studentkårs ordförande Edith, planera lite mediestrategier samt gå på Lars Winnerbäck på kvällen. På tisdag ska jag träffa Svenskt näringslivs ekonom Björn Lindgren, följt av Saco styrelsemöte med efterföljande middag med EU-nämnden. Onsdagen inleds med frukost hos Företagarförbundet, och följs av ett möte med alla funktionärer till kongressen. Torsdag är det vidare arbete inför kongressen, lunch med LSUs Linus Källander och sedan ett möte om kvalitetssäkring. På fredag ska jag gå en webbutbildning, och på lördag har LSU sitt årsmöte.
Idag är det Fars dag. Sådant brukar jag ofta inte uppmärksamma, men en liten hyllning genom en mangaliknande avbildning av min far som jag gjorde för något år sedan är ändå på sin plats:


Inga kommentarer: