fredag, november 16, 2007

Resumé av LSU Forum

Här kan man nu läsa resumén från LSU Forum på Kulturhuset. Bilden bredvid är från debatten jag deltog i, och finns med i häftet. Bilden nedan finns också med där och är tagen under invigningstalet om jag inte minns fel. Båda är fotade av Michael Hauer.

Ett bra häfte med schyssta sammanfattningar över alla seminarier som man inte hann besöka själv.





Nästa vecka är det Saco Studentmässa i Stockholm. Jag ska, totalt med Malmömässan, hålla tolv föreläsningar på två olika teman: hur man får jobbet, och hur det är att plugga på högskola. Det var länge sedan jag pratade om något sånt ... handfast tror jag är ordet jag söker. Oftast är det politiska mål och strategier som jag debatterar och föreläser om. Det ska bli riktigt kul att vara så konkret och t ex tipsa om hur man smartast hittar en bostad under studietiden.

Inga kommentarer: