tisdag, juni 03, 2008

Synska Agrifack Studentråd?

Agrifack Studentråd är antingen väldigt smarta eller väldigt synska alternativt bådock. Jag fick tips från deras studenthandläggare om att de hade börjat blogga precis och gick just in på deras blogg för första gången. Där hade ordföranden Linda Siggelow igår skrivit att jag har länkat till dem.

Men det gör jag ju idag.

Antingen är det ett länkningsknep eller så har de goda kontakter med framtiden (jag är humanist, vad vet jag?!). Men oavsett vad så funkade det ju.

3 kommentarer:

Rocker_Mom sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Naturvetarna sa...

Haha, jag tror varken att vi är synska eller överdrivet intelligenta. Men inside-kontakter är alltid bra att ha ;)...
Nej, skämt å sido så fick vi via ett telefonmöte reda på att du, Eva, skulle länka till oss. Jag uppfattade detta, godtroget, som att du redan hade länkat...och när jag satt och summerade mötet på bloggen, så skrev jag med det...utan att kolla fakta! Ber om ursäkt för detta! :) //Linda, Agrifack SR

Eva Cooper sa...

Hahaha! Det var också ett intressant uttalande i telefonmötet - att jag skulle länka till er."Kolla in deras blogg" var vad jag fick höra.

Jag är inte så lättköpt att man bara säger åt mig att länka ;)