måndag, juni 23, 2008

Auch.

Inatt låg jag vaken alldeles för länge och skruvade på mig. Regnet lät massor, och av åskan blixtrade det i rummet. Ändå var det absolut inga problem att vakna klockan 07 i morse. Det kan berott på att min hals helt plötsligt gjorde väldigt väldigt ont. Jag drömmer om att dricka soppa och få sådana där danska halstabletter som är som Bafucin men dubbelt så stora. De har funkat bra på Roskildefestivaler och borde funka nu.

Men när man har ont i halsen och knappt kan prata kan man ändå få ganska mycket gjort-Till exempel skicka ut inbjudningar till det här, börja med kongressförberedelser (det är ju bara ett halvår kvar och tiden går fruktansvärt fort), förändra den tomma veckan till en väldigt upptagen vecka där jag bland annat nu också förhoppningsvis fått in Niklas Wykman som lunchdejt (ett projekt som pågått ungefär ett halvår) och en jäkla massa annat.

Inga kommentarer: