onsdag, juni 18, 2008

Och som hon dribblar!

Idag var jag och Mikaela iväg för ett lunchmöte med det nya SFS-presidiet. Det var riktigt trevligt, schyssta samtal och jag har stora förhoppningar kring ett bra samarbete under året.

I övrigt har jag ätit jordgubbar och glass, vunnit priser, fixat med a-kasseutredningen, haft maildiskussion med Robin Bartholdsson som driver LSUbloggen.se, fått helt klart med mitt lilla sidoprojekt att sparka i gång Nordvision igen (Nordvision var ett samarbete mellan ungakademikerfackliga i de nordiska länderna. I dag har vi kontakterna men inte den typ av formaliserade samarbete som bland annat LO Ungdom har), jobbat med Pride, jobbat med Almedalen osv osv osv osv...

Tips för den som är sugen på att kandidera till ordförande i Saco Studentråd: var en person som kan hålla många bollar i luften.

Nu ska jag skriva dagordning till Nordvisionsmötet, sedan träffa Klara och Mikaela följt av det sista utvecklingssamtalet med en styrelseledamot. Sen fotboll!

Inga kommentarer: