tisdag, juni 10, 2008

Vecka 26, här har ni er chans!




Eftersom en normalvecka är något fullklottrad i min kalender (och ja, den är en old school bokkalender och inte i mobilen eller så. Jag försökte ett tag, men jag gillade det inte) känns det lite exotiskt och fint med vecka 26 där det än så länge endast är två luncher inbokade. I och med att det är veckan innan Almedalsveckan vet jag av erfarenhet att det kommer vara mycket att göra ändå, väldigt mycket.

Men låt mig för ett ögonblick leva i tron att det är en vecka där jag kanske till och med hinner tvätta. Eller- åh jag vet!- besöka Judiska museets utställning 1968 . Den verkar riktigt intressant. Och Erik Zsiga är tipsad.

Hursomhelst. Älskade vänner, som nu och då framför stilla klagomål kring svårigheter att finna tid att umgås, har nu sin möjlighet. Ni har nu sett hur min vecka 26 ser ut.

2 kommentarer:

lisa sa...

Synd att jag åker upp till Övik v. 25!
Men det skulle vara väldigt roligt att hitta på något snart igen!

Eva Cooper sa...

Amen typiskt!
Men absolut, det ska vi se till att styra upp!