måndag, juni 16, 2008

It's the sound of music

Och så rivstartar vi veckan med en massa Almedalen då.

Men så bra det går! Att Almedalsbloggen är re-lanserad vet ni redan, men dessutom har Sacos Almedalssida med lite spännande filmer börjat ta form, rapporten som vi släpper under Almedalen är nu utskickad på en sista korr-runda, saker är skickade till tryckeriet, strukturen för Saco Studentråds Almedalswebbpaket börjar utkristalliseras. Att dessutom den halvlånga "att-göra"-listan från styrelsemötet more or less är avprickad och att jag och Mikaela både hunnit diskutera entreprenörskap med Sara Thunmarker från LSU och FRA med Karin Rebas från Liberala Nyhetsbyrån gör att jag känner mig riktigt nöjd med dagen.

Lite axelklappning och koll på läget- känsla.

Dessutom började jag dagen med att hitta en hög med skivor och en lapp med texten "Du kanske vill fylla på jobbförrådet med en och annan låt... /Mikaela".

Vilka skivor?
Håkan Hellström För sent för Edelweiss
Britney Spears Greatest Hits: My prerogative
Veronica Maggio Och vinnaren är
Maia Hirasawa Though I'm just me

2 kommentarer:

Anonym sa...

Och vinnaren är såklart Veronica Maggio! 17 år. Den är bäst!

Eva Cooper sa...

Åh, ska lyssna på den lite extra i morgon då.

Och det ska erkännas. Skivan ÄR bra. Efter att jag 2006 såg Veronica Maggio live har jag tyckt att hon var tråkig. Men det har tagit sig!