söndag, juni 22, 2008

Det sunda i det ouppdaterade

På något sätt känner jag att det finns ett sundhetstecken att det har varit långhelg och när man loggar in på nätet igen så har väldigt lite hänt. Mina vänner har knappt uppdaterat sina bloggar och det har inte kommit så där extremt många mail. Folk har ett liv utanför datorernas värld.

Har haft en fantastisk helg! Midsommarafton var riktigt lyckad, helt ok väder mest hela tiden med ett litet inslag av regn vilket dock är mer eller mindre obligatoriskt. Sillunch, sånger, grillning, dans runt midsommarstång, snaps, blomsterkransar. You name it.

Under gårdagen var vi ett sällskap på typ 10 personer som var på Sex and the city-premiären (och halva sällskapet grät mest hela filmen). Idag har jag vandrat runt i ett småkyligt Stockholm, fikat med Daniel och Tobias och nu ska jag strax fortsätta bejaka min riktigt tjejiga sida med att titta på Bridget Jones Dagbok.

Det börjar bli mer lugnt på mötesfronten, bra när det nu är mindre än två veckor kvar tills vi åker till Almedalen och det finns ett och annat som ska fixas innan det. I morgon ska jag träffa en kille som jobbar med ett projekt som heter Studenter Tycker Till vilket kan bli intressant, jag ska luncha med Kevin från RKUF/CUF, och senare i veckan också träffa Uppsala Studentkårs nya presidium, äta frukost med Magnus, jobba med A-kasseobligatorieremissen med mera.

Nu, dags för film som sagt!

Inga kommentarer: