måndag, april 13, 2009

Vecka 16

I ny-guldlackade naglar multitaskar jag på klassiskt sätt. Tittar på Van Veeteren, msn:ar, twittrar, smsar om vart annat.

Veckan som kommer, nu när jag äntligen är frisk!, startar med ett intressant seminarium med Thomas Mattsson från Expressen, Jan Helin från Aftonbladet och Roland Poirer Magnusson från Timbro Medieinstitut där det ska diskuteras huruvida dagspressen valde sida i Gazakonflikten.

På kvällen ska jag kika förbi Ella Bohlins releasestart på hennes EP-kampanj. På onsdag släpps boken Samhällets stöttepelare av Anders Johnsson, på torsdag anordnar Neo debatt med Marit Paulsen (fp), Olle Schmidt (fp), Gunnar Hökmark (m), Christofer Fjellner (m),Lena Ek (c), Christian Engström (pp) och Sofia Nerbrand (moderator).

Att EP-valet börjar närma sig visa sig också i helgen då Saco Studentråd har förbundskonferens. Förutom att representera valberedningen, och förutom att representera idégrupperna, ska jag också vara moderator i en debatt mellan Christoffer Järkeborn (m), Ella Bohlin (kd), Hanna Löfqvist (v), Marie Wickberg (c), Zaida Catalan (mp).

Och så ska jag tillbringa lördagskvällen i goda Almedalsbloggen och Fokus lag!

Inga kommentarer: