fredag, april 03, 2009

Det är så härligt att va i solen.

I måndags tackade vi av Per.
Och idag har han DN Debatt i sin nya roll på Demoskop. Snabbt- och bra jobbat!

I övrigt har dagen hittills varit ett bevis på vad litet och rätt trevligt Sverige är. Vaknade av att chefen var på SVT, träffade Anna Ekström på lunchen och gratulerade till A-kassesänkningen, och träffade därefter Sture Nordh som verkade-precis som resten av Stockholmarna- lite gladare av solen. Expressen kör Snälla Sverige-tema, själv bemötte jag kollegans "jag mår väl som jag förtjänar" med "det måste vara riktigt bra då!".

Ska strax fortsätta dagens mötesrace, därefter möta upp min mamma som är på besök över helgen. I morgon blir det 12 plusgrader enligt Nyheterna.
Ett varmare Sverige. Som jag längtat!

Inga kommentarer: