torsdag, april 16, 2009

The boat that rocked

I kväll var jag och TobiasFinest förhandsvisning av The boat that rocked, vilket var en synnerligen underhållande film. Fantastisk musik och bra skådespelare. Jag är nöjd! Dessutom är det alltid lika trevligt att träffa fina Alex Erwik som är chefredaktör för Finest.

Innan det var det release av Samhällets stöttepelare, vilket också var en riktigt underhållande presentation av viktiga entreprenörer och deras samhällsengagemang med författaten Anders Johnson.

Och dessutom är nu allting helt och hållet omgivet av ett gyllene rosaskrimrande glittrande sparklande dis av lycka och då blir det helt omöjligt att livet skulle vara något annat än fantastiskt. Själv skriver jag bäst när jag antingen är fokuserad eller arg och jag är just nu ingetdera och jag vet inte... jag kanske helt enkelt skulle lägga mig istället för att försöka få ut något vettigt här?

Inga kommentarer: