måndag, januari 12, 2009

Vet ni att det REDAN är vecka 3???

Jag hoppas på att kunna vara på benen i morgon igen. En dag hemma med medicin och glass borde göra susen, eller hur?

Veckan innehåller dessutom bland annat två spännande seminarier- Så skapar vi ett stöttåligare Sverige samt Mediemakt (apropå det så har ju Liza Marklund nu äntigen uttalat sig i Newsmill om hela Gömdahistorien, Jag tror knappast att det tar slut där, den här diskussionen). Jag ska också på avtackning på Saco, ska bli superkul att träffa gamla kollegorna igen! Ni hör, här kan man ju inte hålla på att vara sjuk.

Sedan ska jag öva på att säga "cyckler, prater och simmer" och "men guuuu huräremäre". What's that? Det där är hälsingemål, och det ska dammas av inför lördagens lilla bjudning med hälsingetema. Jag är lite dålig på det så jag får väl ägna denna sjuka dag åt att få till det.

Inga kommentarer: