onsdag, januari 07, 2009

Då kör vi!

Jag trodde att det efter två veckor av sovmorgnar till typ 12 skulle vara galet svårt att komma upp ur sängen i morse. Men icke då, inte ens en enda snooze behövde jag! Det kändes riktigt bra att kliva upp och att gå till nya jobbet för första gången. Installation av dator, guidad tur i boklagret, byta tavla (är väl inte kulturvetare för intet) och börja arbeta.

Men jag har fortfarande lite svårt att förstå vad det är meningen att man ska göra när helgerna är oinbokade i tre fall av fyra åtminstone.

5 kommentarer:

lisa sa...

Du ska gå på Naturhistoriska museet med mig om du inte hunnit med det redan!
God fortsättning, grattis till nya jobbet och lycka till!
Kram!

Eva Cooper sa...

Det ska jag ju!! :) När kan du?

Tack så jättemycket. Kram!

lisa sa...

Söndag 18/1?

Eva Cooper sa...

Det blir super!

lisa sa...

Då bokar jag in dig i kalendern!