måndag, januari 14, 2008

Välbesökt invigning av Akademikerförmedlingen som sagt, med idel glada människor med stark tro på idéen kring Akademikerförmedlingen. Med all rätt. Sådana här dagar är det med riktigt rak rygg jag går genom livet som företrädare för Saco-federationen. Fick också chans att byta några ord med Sven-Otto Littorin.

Imorgon ska jag luncha med LR Studs ordförande Daniel, och sedan jobba med Utbildning straffbart. På onsdag ska jag bland annat träffa studenthandläggarna i federationen. Torsdag blir det lunch med Tobias, möte med Roger Tiefensee som är ansvarig för den studiesociala utredningen och därefter äntligen träffa Oscar Engedahl som satt i förbundsstyrelsen i Sveriges elevråd- SVEA då jag arbetade där. I helgen är det första styrelsemötet för i året. Jag kommer nog hålla mig sysselsatt den här veckan också...

Nu ska jag strax iväg på bodypump. Få se om jag kommer därifrån levande.

Inga kommentarer: