onsdag, januari 23, 2008

Efter att skrivit en kommunikationsplan kring ett framtida projekt blev jag intervjuad om master/magister-utbildningar. Riktigt svårt att ge konkreta tips kring något som verkligen handlar om från fall till fall. Tror att det blev något vettigt av det hela i alla fall.

Om en stund ska jag träffa Tobias, tidigare SFS-ordförande och PR-konstult på Westander och som idag driver Agenda PR tillsammans med Lars som jag haft en del att göra med i olika europeiska uppdrag.

Därefter ska det diskuteras webbplats med Mikaela och Åsa, följt av ett mingel hos (s) i utbildningsutskottet. Kvällen kommer att avslutas med ett möte med min kära vice ordförande Klara. Den här veckan är riktigt fulltecknad med möten och att-göra-listor. Det blir så när jag håller nästa veckan on hold pga måndagens operation. Inga modeveckaaktiviteter för mig alltså...

Inga kommentarer: