torsdag, januari 31, 2008

Sitter och skriver underlag till styrelsemötet på våra verksamhetsplaner, bland annat grundat på styrelsens brainstorming på förra mötet. Det finns bara en sak att säga: Saco Studentråd kommer fortsätta att göra stordåd! Ska ikväll ha första mötet med den interna Almedalsgruppen, och med tanke på det genomtänka underlaget Christian skickade ut kan det inte bli annat än grymt. Jag är väldigt peppad!

Träffade World class-coachen imorse, och fick en genomgång (som jag hoppas att jag kommer ihåg också) på en massa maskiner och ett eget skräddarsytt program. Det känns bra.

Nu ska jag strax äta lunch med Rebecka från Svenskt Näringsliv, men innan det vill jag bara poängtera att det inte är någon blockad av syndikalister på Lilla Nygatan 14. För där sitter jag, och här har Saco sitt kansli. Däremot är det blockad på kanske nummer 10?

Inga kommentarer: