lördag, januari 26, 2008

En riktigt trevlig middag igår tillsammans med bla Thomas , Mikaela, Oskar, Anna, Ludvig m fl Avslutade med en sväng på Torget som behändigt nog stängde klockan ett. Då var det enklast att åka hem vilket innbar en inte alltför sen kväll.

Idag har jag och Carin promenerat runt Djurgården, ikväll ska blir det eventuellt bio och imorgon ska jag träffa FSAs studentsektion ute på Akademikerhuset i Nacka och prata utbildningspolitik med dem. På kvällen kommer min kära mor. När man ska opereras, som jag ska göra på måndag, kan man behöva sin mamma.

Det är för övrigt klart nu att jag ska åka till Celle den 7-10 februari för att tillsammans med några av de tyska facken planera en europeisk konferens. Jag tror det blir ett spännande och lite tufft möte. Tufft för att Saco och Akava är ofta lite annorlunda än de andra. Jag är glad att Jukka ska dit också, tillsammans kan vi nämligen uträtta stordåd som gör att även våra medlemsgrupper känner sig representerade i Europafacksfrågor. Dessutom verkar Celle vara en enormt pittoresk stad som det blir kul att besöka.

Inga kommentarer: