söndag, december 28, 2008

I still havent found what I am looking for

Först vill jag ha sagt att alla sätt att träffa någon på är bra, och jag tycker inte att det är något märkligt alls med typ SprayDate där flera vänner träffat sin respektive.

MEN.
Jag såg just reklam på tv för en dejtingsajt där användarna får uppge upp till 30 egenskaper som man vill ha hos sin kärlek och sedan matchas utifrån det. De drömegenskaper som man anger, vad bygger man det på? Är det på gamla meriter som uppenbarligen inte fungerat, för iså fall skulle man inte behöva vara på en dejtingsajt, eller är det på någon Hollywoodifierad drömbild?

Risken att man stänger ute det riktiga drömkapet är stor när man låser sig fast så hårt. Risken är stor att denna, förvisso väldigt bra, låt fortsätter som ens soundtrack.

2 kommentarer:

Mikaela sa...

Alex Schulman spelade den när han gick ut på bröllopet med Katrin. Då var det jätteroligt, nu kanske mest lite....sorgligt.

Eva Cooper sa...

Jag skrev om det först men det kändes just så sorgligt så jag tog bort det.