måndag, februari 02, 2009

Det stora bloggpriset.

Som ni ser tidigare i bloggen under kvällen var jag i kväll på Aftonbladets bloggala, Det stora bloggpriset. Efter en dag med konferenser och möten kände jag att det inte riktigt fanns tid att gå hem innan jag hade tagit kontroll över allt möjligt. Då kom Mattias Svensson förbi och frågade om jag inte skulle gå på galan. Jag glömde att tacka ja, blev mitt svar. Men det var ju så praktiskt att Mattias fick ta med sig en till.

Så som en "plus en" fick jag både lite bubbel, konstatera att jag aldrig läst en sportblogg i hela mitt liv, att Elin Kling är supersnygg och att bloggosfären är fylld av nördar som tittat på sci-fi under uppväxten. Jag fick själv sälla mig till den gruppen då jag räckte upp handen både på "vi som tittade på V när vi var unga" samt "vi som tyckte att V var det bästa som någonsin gått på tv."

Ta kontroll över livet kan jag göra imorgon.

Inga kommentarer: