söndag, oktober 12, 2008

Och så är det söndag.

Har haft en riktigt mysig helg med tre generationers familj. Vi har varit på Naturhistoriska riksmuseet, shoppat med mera. Lugnt och skönt, så lugnt att jag i går kväll somnade vid 21-tiden.

Det bådar gott inför veckan, en utsövd Eva alltså. En vecka där jag bland annat ska till Uppsala Studentkår och hälsa på, jag ska vara med på Sacos studenthandläggarnätverk, gå på Sund Kommunikations höstfrukost om bloggar, gå på referensgruppsmöte till en ny bok som ska skrivas, hålla föredrag om Saco Studentråd för nyanställda inom federationen och ägna helgen åt styrelsemöte.

Förutom allt detta roliga får jag även besök av min Gävlekompis Teresa, samt ska på Magnus och Johans födelsedagsfest.

Och så hoppas jag förstås att jag blir fullständigt nermailad av motioner!
Motionsstopp för Saco Studentråd på fredag kl 23.59, och de ska till undertecknads mailadress eva.westerberg[at]saco.se

Inga kommentarer: