fredag, oktober 10, 2008

Den dumsnåla sidan straffar sig alltid.

Hemkommen från EU-utbildningen, och just nu sittandes med min gamla bärbara dator (som ju känns gigantisk nuförtiden) i Marias rum då mitt rum är ockuperat av 3 generationers kvinnor: Julia, syster och mamma.

EU-utbildningens sista dag var lysande också. Idag var vi på Sveriges ständiga representation samt träffade European Youth Forum. Veckan har verkligen varit givande, jag har fått många spännande tankeställare och mycket idéer inför framtiden.

Min lilla älsklingsdators hårddisk har ju av någon sjuk anledning tackat för sig. Mer än två månader bör ju en hårddisk klara av att vara med i matchen eller hur? De 5 kronorna i rabatt för inköp i webbshopen kändes plötsligt futtiga då jag insåg att jag nu har alternativen att skicka in datorn (för mycket pengar) eller gå med den till en butik och betala ännu mer pengar.

Dumsnålt Eva. Dumsnålt.

Inga kommentarer: