onsdag, oktober 15, 2008

Bla bla bla

Jag skämtar inte. Jag började klockan 13.00 och 13.58 gav jag upp. Då ryckte Mikaela in, och styrde upp det hela. Hittade den försvunna filen alltså. AmenEvaanvändsökfunktionen! tänker du kanske då. Och så tänkte jag med, men inte min dator. Word hängde sig.

Men efter en timme, EN TIMME AV MITT LIV!, kom dokumentet på plats och det gjorde att det rasslade till och resten av dagen var succéfylld.

En intressant detalj i mitt liv just nu är att jag ska flytta nästa söndag.
Men jag är fortfarande inte hundra på var. Jag håller tummarna för en lösning, men förmodligen kommer det bli en annan lösning vilket kommer ge mig samma ångest igen lagomt till årsskiftet. Ibland snurrar saker ihop sig allt för mycket.

Men om det går i hamn, så ska jag skåla i min födelsedagsflaska Moët.

Inga kommentarer: