torsdag, oktober 02, 2008

En triss kanske?

Idag måste jag nog gå och köpa mig en liten lott.
För så mycket flyt som jag haft idag kan man knappt ha. Inget någonstans är färdigt och går att skriva om, så därför skickar jag ut sådana här dryga cliffhangers istället. Ni lär bli varse.

Men!
Vad jag kan skriva om är att jag hade en riktigt rolig och riktigt givande lunch med Sara AnderssonDIK idag, och att jag om en stund ska på vernissage av Den stora färgskrällen tillsammans med Birgitta Rydell från samma förbund. Lite kultur så här på kvällskvisten är ju aldrig fel.

3 kommentarer:

lisa sa...

Hej! Det är samma sak för mig! Jag har varit på ett mycket spännande möte som jag inte kan skriva något om alls!

Eva Cooper sa...

Visst blir man lite frusterad?!

lisa sa...

Japp! Men man ler i mjugg också.