torsdag, augusti 14, 2008

Vad är det som är kul här i livet?

- Hur länge har du varit singel, Eva?
- Det beror väl på hur man definierar förhållanden?
-Längre än 4 månader
-Jaha. Haha, ja då var det inte i går! Då var det när jag var sambo för en herrans massa år sedan.
- Oj, det kan inte vara kul.
-Vilket kan inte vara kul?
-Att inte haft något stadigt på så länge.

Jag blev helt häpen.
För är det något som jag har här i livet så är det kul. Jag omger mig med en massa människor som ger mig så enormt mycket glädje och kärlek, jag har ett väldigt kul och utvecklande uppdrag som jag ägnar mina dagar åt, jag är med om så mycket roliga saker typ hela tiden.

Att jag då inte skulle ha kul för att jag inte haft ett stadigt förhållande på länge är en tanke som aldrig slagit mig.

Inga kommentarer: