onsdag, augusti 13, 2008

Sugen på att vimla på röda mattan kanske?

Nästa tisdag är det förhandsvisning och sådan där fin röda-mattan-premiär av filmen Get smart! som bygger på en populär agentkomediserie från 60talet. Och jag har två biljetter till hela kalaset, vilket förstås är jättekul. Lite gratis mat, lite gratis film och sånt ni vet.

Men jag hinner inte fundera på vem jag ska ta med mig. Men då de flesta som jag umgås med läser min blogg så tänkte jag att ni får höra av er till mig. Typ ringa eller smsa eftersom jag ska gå hemifrån nu.

Alltså: Tisdagen den 19 augusti bjuder Sandrew Metronome, SF Bio och Petré event in till exklusiv förhandsvisning av filmen Get Smart på biograf Park. I rollerna ser vi bl.a Anne Hathaway, Alan Arkin och Steve Carell.

3 kommentarer:

lisa sa...

Hello!

Om ingen redan har anmält sig så följer jag gärna med! =)

Eva Cooper sa...

Hello!

Christoffer är min dejt redan :)

lisa sa...

Ah!
Det får bli en annan gång! =)