lördag, juli 05, 2008

Redo för avfärd

Den här veckan har jag på ett mirakulöst sätt lyckats träffa väldigt många vänner samtidigt som det varit mycket jobb. Nå, Stina och jag hinner aldrig träffas men nu planerar vi en ny decemberresa till London så vi får väl ta igen det då. Man kunde tro att det skulle underlätta att bo i samma stad, men icke.

Efter lunchseminariet gick jag på stan. Det var stekhett, men jag lyckades införskaffa allt som behövs för en lyckad Almedalsvecka. Det vill säga snygga kläder, Resorb och huvudvärkstabletter. Förstås en väldigt förenklad version av vad man behöver, typ bra argument och massa kunskap finns också med. Men sånt är svårare att köpa för pengar. Droppade av alla påsarna och tog en vätskepaus hemma innan jag mötte upp Daniel för mer shopping (ryktet om mig som shoppingpartner sprider sig). Efter en Ben&Jerrys i Kungsträdgården hittade jag en för mig okänd skoaffär på promenaden hem och fann ÄNTLIGEN skorna jag ville ha. Eller två.

Kvällen har tillbringats på Josefins balkong. Väskorna är packade och jag är redo för avfärd i morgon bitti. Kommer blogga under veckan- men förstås kommer bästa Almedalsbevakningen vara på www.almedalsbloggen.se

Inga kommentarer: