tisdag, juli 29, 2008

Every me and every you

Ett tydligt bevis på att det faktiskt går att ställa om till semesterlunk var att jag i går morse vaknade av att jag fick sms från Mikaela där hon berättade att hon försovit sig. Eftersom jag vaknade av det kan man snabbt lista ut att jag inte var helt i tid heller.
Med lite snabba ryck möttes vi dock upp, fixade våra Pride-band, gick igenom veckans schema för Priden med mera.
Därefter var jag på Fjellners vernissage, och som sagt: besök den! Så här glad (och varm!) var jag när jag kom dit:


... besök Politikerbloggens Pridebloggen.se för att se mer bilder från vernissagen bland annat.

Efter en sväng till Berns gick jag tillsammans med Tobias och Frida med flera till Brasserie Godot följt av en sväng till Hammarby Sjöstad och Fredrik och Christoffers underbara lya där.

Idag stör jag mig på att jag är snuvig. Men det kommer nog bli en badtur senare på dagen ändå. Ser också fram emot kvällen då jag ska träffa Stina. Det var helt sjukt länge sedan jag träffades på tu man hand med henne. Det behövs nu.

Apropå rubriken- jag har dammat av gamla Placeboskivor. Så bra! Sjunger jag "carved your name into my arm" har jag inte gått och blivit suicidal. Bara indiepoppig på 90-talsvis.

1 kommentar:

Anonym sa...

Prajderiet. Spyfärdig på alltihop. Makthavarna vet inte till sig i sin iver att hopa ynnestar över dethär jiddret. En helt vanlig vit heterosexuell HIV-negativ man från socialgrupp 3 är däremot inte värd ett ruttet, det ser man ju gång på gång.