lördag, maj 02, 2009

SMS

Via Mymlan hittar jag ytterligare ett tidsfördriv:
Bläddra igenom sms:en i inkorgen och räkna till tio, det sms du hamnar på ska du skriva in under frågan. Räkna om och skriv nästa sms under nästa fråga osv.

Här är mina sms:

1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
Hej då snygging. Jag älskar dig min flicka.

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Jobbar du idag snygging?

3. Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?
Så söt du är i publiken på RAW ;)

4. Vilket sms blev du mest berörd av?
Kommer precis tillbaka från utbildning i London. Hur var din dag? Mitt batteri kanske dör. Jag älskar dig xx

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Skulle du vilja åka till Krakow över påsk? Jag är ledig fredag 10 och måndag 13 april men kan säkert ta några ytterligare dagar. Vi kan åka till Ukraina också.

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Telefonen är död. Är hemma hos brorsan. Älskar dig älskling. X

7. Vad skulle du säga till Gud om du träffade honom?
Rött är bäst. Jag ogillar alla viner som du måste dricka kylda. Jag vill ha mitt vin som jag vill ha mina kvinnor. Med en grym kropp och en fantastisk karaktär.

8. Vad vill du höra mest av allt?
En sista kväll innan min bortavaro tänkte jag kunde vara trevligt på Square på torsdags kväll kl 20. Vore kul att se dig där!

9. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
Ja precis. Låter bra. X

10. Din mest romantiska replik?
Hoppas du har det kul snygging. Jag är hemma hos min mamma och jag är insnöad. Det kom 25 cm över natten och det har precis börjat snöa igen! Saknar dig xxxx

11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Jag är här! X

Så, vad står det i dina sms?

Inga kommentarer: