fredag, maj 15, 2009

Skunk

Efter en rätt fullmatad vecka med rapporter som jobbats med, seminarier som planeras och det ena med det tredje är det en skön känsla att faktiskt så här på fredagseftermiddagen konstatera att allt som kan vara under kontroll är under kontroll.

Och ungefär då hamnade jag på Hanna Fridéns blogg. Och hon skrev om Skunk. Skunk! Vad händer där? Finns det fortfarande? Gick dit, fick en snabb minnesbild av vad jag hade för inloggning och vips öppnade sig en värld av meddelanden och vänner och män från 2003-någonting. Skunk var först vad Facebook är idag runt 98-99, men sedan skapade jag av någon anledning ett nytt konto igen 2002. Och så här ung och oförstörd var jag då:



Om ni undrar var namnet Sizzyprozac kommer ifrån så är det bandet Sissy Prozac som jag var väldigt inne på under det tidiga 2000talet som står för inspriationen.

Inga kommentarer: