onsdag, maj 14, 2008

Det var en trevlig kväll i Stadshuset (det är onekligen en fantastisk byggnad, med tegel från Södertälje dessutom. Bara en sådan sak.) men den absolut bästa delen var att prata en massa med Elin och Anna från SFS-presidium som jag satt med på middagen. Det har under året varit väldigt lite tid att prata mer privat, det var kul att få möjlighet till det! Blandat med att prata med våra bordsgrannar om studentpolitik förstås.

Kul var också att konstatera att det var studenterna som var pristagare i de olika momenten som briljerade. De hade bäst tal och verkade alla vara väl värda sina priser.

Efter själva prisutdelningen var det disco i Gyllene Salen. Och jag menar verkligen disco. Jag färdades på en gång till mitten av 90-talet (vilket förmodligen var senast jag lyssnade på NRJ också) och det kändes inte helt rätt. Jag åkte hem tidigt i stället.

Inga kommentarer: