fredag, augusti 03, 2007

SACO goes gay

SACO goes gay blev lagnamnet. Vårt lag, bestående av folk från SFG och SACO Studentråd, vann också matchen mot SFS. Det var inte min förtjänst. Min taktik var att hoppa lite på ena sidan av planen och hålla mig undan den förskräckliga hårda bollen. Jag erkände dessutom sedan att jag hade tröttnat på att göra just så och ville inte alls fortsätta matchen. Nej, jag ville aldrig vara med på fotbollen på skolidrotten heller. Basketbollar har ALLTID varit mycket finare och lättare att hantera. Sparka boll liksom... vilket påfund.

Schlagerkvällen var riktigt bra för övrigt. Mina fötter värker nu efter att ha stått, dansat, gått, stått, dansat. Fortsatte dessutom kvällen på Patricia tillsammans med min vän Niklas och hans kompisar. Gjorde något okaraktäristiskt för mig- jag gick hem förhållandevist tidigt! Dock hade tunnelbanan precis hunnit sluta gått. Det är ju trots allt vardag. Träffade på två Värnpliktsrådskamrater som också skulle till Gärdet så taxin hem blev förhållandevis billig.

Inga kommentarer: