onsdag, augusti 08, 2007

Grattis Jytte!

Spännande har det varit att följa händelseförloppet på SSUs kongress på Politikerbloggen. Och nu är det klart, SSUs nya ordförande heter Jytte Guteland.

Trots att tre olika personer och två olika media upplyste mig om att det fanns stor risk för regn idag ignorerade jag det, och gick hemifrån utan paraply. Och när jag gick till kansliet var det också strålande väder. Men när jag sedan skulle vidare till polisen för att hämta ut mitt ID-kort började det dugga. Och lite mer. Och sedan öppnade himlen sig. Det regnade så där mycket att det enda sättet att reagera på var att skratta och prata med andra människor som också var genomblöta. Jag kände mig verkligen snygg när jag kom till polisen. Verkligen.

Och det är klart att jag kommer kommentera dagens DN-debattartikel. Det kommer. Det var därför jag var på kansliet i morse. Lugn.

Inga kommentarer: