fredag, december 15, 2006

Magic four

Fyra arbeten jag har haft i mitt liv:
- handledare i svenska på sommarskola
- butikssäljare med dekoratörsansvar
- bostadsrådgivare
- abm-pedagog

Fyra filmer jag kan se om och om igen:
- Love actually
- Pretty Woman
- Thelma och Louise
- James Bond-filmer

Fyra låtar jag gärna hör:
- Allt med Sigur Rós
- 'The Love Song of Harold & Marion' med Vega ( sångaren är min enormt skickliga kusin Nille Sandberg. Lyssna här )
- Albion med Babyshambles
- Sexy back med Justin Timberlake

Fyra städer jag har bott i:
- Söderhamn
- Stockholm
-Karlstad
- Sundsvall

Fyra tv-serier jag gärna ser:
- Vänner
- Sex and the city
- Grey's anatomy
- Cityakuten

Fyra ställen jag vill åka till:
- New York
- Paris
- Tokyo
- Revjavik

Fyra webbsidor jag besöker dagligen:
www.google.se
www.akademix.se
www.saco.se
www.expressen.se

Fyra favoriträtter:
-Champinjonsoppa
- Tacos
- Sushi
- Pastarätter

Fyra ställen där jag trivs:
- Hemma, oavsett var hemma är
- Hemma hos mamma
- Tillsammans med mina vänner
- På dansgolvet

Fyra personer jag vill träffa:
- Pass
-Pass
- Julia
- Carl

Inga kommentarer: